• (0232) 445-8059
  • info@5a.com.tr
  • Pazartesi- Cuma 9:00am - 18:00pm / Pazar - Kapalı
Destek Paneli
5a Bilgisayar
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
  • Çözümlerimiz
    • Hotel Atoz
    • Restman
    • IK
    • Demirbaş – QR Kod
    • Devremax
    • Logo Çözümleri
  • E-Dönüşüm
    • E-Fatura
    • E-Defter
    • E-İrsaliye
    • E-Logo
  • Duyurular
  • Bize Ulaşın

Go3

Tanıtım Broşürü İndir
Kullanıcı Dökümanları

Go3

KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.

Uçtan uca yönetim
Logo GO 3; KOBİ'lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzle de desteklenen Logo GO 3 ile KOBİ'ler zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçiyor.

İhtiyaçlara özel çözüm
KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO 3, ayrıca işletmelere özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabiliyor.

Her sektöre uygun
Güncel yasal mevzuata uyum
Sade ve pratik arayüz
e-Devlet uygulamalarıyla uyumluluk
Çok yönlü işlevsellik
Esnek platform
Hızlı erişim
Windows 10 ile uyumlu

Logo GO 3'ü yakından tanıyalım

Sıkça sorulan sorular

Logo GO 3 ürününü en fazla kaç kullanıcı ile kullanabilirim?

Logo GO 3 ürününü kullanıcı arttırımı modülleri ile en fazla 16 kullanıcıya kadar kullanabilirsiniz.

Logo GO 3 ürünü hangi veritabanı üzerinde çalışmaktadır?

MS SQL Server veritabınını desteklemektedir.

Yaptığım işlemler ile ilgili dokumanlarımı dijital ortamda saklayabilir miyim?

Logo GO 3 ürününde standard olarak sunulan kets dokuman yönetimi özelliği ile her bir fiş türü için bir dokumanı ilgili işlem ile ilişkilendirebilirsiniz.

Ürün içerisinden sık kullandığım diğer uygulamalara hızlı birşekilde erişim sağlayabilir miyim?

Logo GO 3 ürününde sık kullanılan Excel, Word, Powerpoint gibi Windows programlarının yanı sıra herhangi bir dış bağlantının kısayolu da masaüstüne eklenebilmektedir. Tüm uygulamalara program içerisinden hızla ulaşabilirsiniz.

Stok ve müşteri tanımlarım Excel’de kayıtlı, Excelden ürün içerisine veri aktarımı yapabilir miyim?

Ticari sistemde, üst menüde yer alan Araçlar seçeneği içerisinden “Excelden veri aktarımı” seçimi ile aktarım yapabilirsiniz.

Stok kartlarım için barkod takibi yapabilir miyim?

Stok kartlarına sınırsız sayıda barkod tanımlayabilirsiniz.

Banka kredilerini ve teminatlarımı nasıl takip edebilirim?

Logo GO 3 ile Türk lirası ve işlem dövizli kredi girişi, kredi takibi ve teminat girişi takibi yapılabilmektedir. Banka Kredi Takip sistemi ile işletmelerin bankalardan aldığı ticari kredilerin özelliklerine göre ayrı ayrı tanımlanmasını, bu kredilerin geri ödemelerinin  takip edilmesini ve raporlanması sağlayabilirsiniz.

Banka ekstrelerimi nasıl kayıt edebilirim?

e-Logo tarafından geliştirilen e-Ekstre ürünü ile MT940 formatındaki banka hesap hareketlerini Logo GO3 ürününe hızlı ve kolay birşekilde aktarıp muhasebeleştirilmesini sağlayabilirsiniz.

Dövizli işlemlerimi nasıl takip edebilirim, kur farkı hesaplaması yapabilir miyim?

Logo GO 3 ürününde işlem dövizi özelliği ile ürün genelindeki tüm fişlerde istenilen döviz türü üzerinden işlemleri kayıt edebilir ve kur farkı hesaplaması yapabilirsiniz.

Sabit Kıymet (Demirbaş) takibi yapabilir miyim?

Demirbaşların satınalma, amortisman hesaplama, personele  zimmetleme, elden çıkarma ve raporlama gibi süreçlerini Logo GO3 Sabit Kıymet modülü ile takip edebilirsiniz.

Müşterilerim için tanımladığım risk limitlerine ulaşıldığında artık satış yapılmasını istemiyorum, bu kontrolü nasıl yapabilirim?

Logo GO 3 ürününde Risk Takibi yaparak limit aşımı yapıldığında satış işlemlerini sipariş alım aşamasından itibaren durdurulmasını sağlayabilirsiniz.

Kampanya düzenleyerek promosyonlu/indirimli satış yapabilir miyim?

Logo GO 3 çözümünün Kampanya özelliği ile sipariş, irsaliye, fatura geneli ya da ürün bazında ayrı ayrı kampanyalar düzenleyerek  promosyonlu, puan ve  indirimli satış işlemlerini yapabilirsiniz.

Satıcılarımın ve plasiyerlerimin takibini yapabilir miyim?

Satıcı ve plasiyerlerinizi,Logo GO 3 ürününde Ana Kayıtlar / Tanımlar menüsü altında yer alan Satıcılar seçeneği ile tanımlayarak takibini sağlayabilirsiniz.

Ay sonlarında müşterilerim ile yapacağım mutabakat işlemlerini kayıt altına nasıl alabilirim?

Logo GO 3 ürününde mail üzerinden müşterilerinize mutabakat mektuplarını gönderebilirsiniz. Eğer yapılan mutabakat işlemlerini entegratör üzerinden kayıt altına almak isterseniz E-Logo tarafından geliştirilen E-Mutabakat ürünü ile entegreli kullanabilirsiniz.

Beyannamelerimi nasıl hazırlayabilirim?

Muhasebe modülü altında yer alan e-Beyanname özelliği ile firmalarımız için önem arzeden beyannamelerin oluşturulması ve paketlenerek https://ebeyanname.gib.gov.tr/index.html adresine otomatik gönderiminin yapılabilmesi sağlanmıştır. Özellikle Form Ba-Bs , KDV1, KDV2 ve Muhtasar /  MUHSGK gibi öncelikli beyannameler  verilme dönemine göre ilgili hesapların tanımlanmasının ardından hızlıca alınarak beyana hazır şekilde kullanıma sunulmaktadır.

Bu beyannamelerin dışında Kurumlar , Kurumlar(Geçici), Gelir Vergisi,Gelir Vergisi(Geçici) beyannamelerinin de sistemden oluşturularak hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.

e-İrsaliye, e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter gibi e-Çözümlere de ihtiyacım var. Kullanabilir miyim?

Gelir İdaresi Başkanlığının yayınladığı mevzuat ve tebliğlere uyumlu e-çözümleri Logo GO3 ürünü ile birlikte kullanabilirsiniz.

e-ihracat işlemlerini Logo GO 3 ürünü ile takip edebilir miyim?

Gümrük ve Ticaret Bakanlığının yayınladığı mevzuata uygun olarak e-İhracat işlemlerini Logo GO3 ürününde e-İhracat modülü kapsamında yapabilirsiniz.

Destek Kaydı Oluştur

Buraya tıklayarak destek kaydı oluşturabilirsiniz.
Kayıt Oluştur.

Soru & İstek

Formu doldurarak Soru veya taleplerinizi iletebilirsiniz.
1 Step 1

Sorularınız ve talepleriniz için

 Bizi arayın (0232) 445 80 59

Bize yazın size biz ulaşalım

reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Talep Formu

Harita

Tıklayarak harita üzerinde adresimizi görebilirsiniz.
Harita
  • Adres: Çankaya, Şair Eşref Blv. No:26, 35220 Konak/İzmir
  • Telefon: (0232) 445 80 59
  • Mail: info@5a.com.tr
  • Çalışma Günleri: P.Tesi - Cuma / 9:00 - 18:00
Facebook Twitter Instagram

Logo Ürünleri

  • Kurumsal kaynak planlama (ERP)
  • Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)
  • İnsan kaynakları yönetimi (HRM)
  • Depo yönetim sistemleri (WMS)
  • Perakende çözümleri
  • İş akış yönetimi
  • İş analitiği
  • İş sağlığı ve güvenliği
  • e-Çözümler
  • Proje çözümleri
  • Saha satış yönetimi
  • Logo ekosistem çözümleri
  • A-Z tüm ürünler
  • Duyurular
  • Bize Ulaşın

Duyurular

ERP Çözümlerindeki e-Defter Uygulaması Üzerinden GİB’e Berat Gönderimlerinde Yaşanan Sorun Hakkında 10 Haziran 2020
e-İrsaliye ile İlgili Merak Ettiğiniz Soruların Cevapları eLogo Destek Youtube Kanalımızda! 9 Haziran 2020
Muhtasar Beyannamede “econverterror is not a valid floating point value” mesajı hakkında. 8 Haziran 2020
5a Bilgisayar. © 1997. Bütün Hakları Saklıdır.
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
  • Çözümlerimiz
    • Hotel Atoz
    • Restman
    • IK
    • Demirbaş – QR Kod
    • Devremax
    • Logo Çözümleri
  • E-Dönüşüm
    • E-Fatura
    • E-Defter
    • E-İrsaliye
    • E-Logo
  • Duyurular
  • Bize Ulaşın